Chci si objednat zboží. Musím se registrovat?
Pro nakupování v internetovém obchodě www.miltikashop.cz není registrace podmínkou.
Jak zjistím, že má objednávka byla v pořádku přijata?
Po odeslání objednávky se zobrazí informace „Děkujeme, Vaše objednávka byla přijata“ a na Vaši e-mailovou adresu Vám bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí objednávky.
Neobdržel/a jsem potvrzení o přijetí objednávky na mou e-mailovou adresu.
Pokud neobdržíte potvrzení během několika minut, došlo zřejmě k chybě při odesílání objednávky. V tomto případě nás prosím kontaktujte na m.tesno@pohoda.com nebo na tel: 773 679 067 a ujistěte se, že Vaše objednávka byla registrována.
Nemohu odeslat objednávku, nezobrazuje se tlačítko Dokončit objednávku.
V našem internetovém obchodě je možno nakoupit pouze takové množství zboží, které máme aktuálně skladem. Pokud je ve Vaší objednávce více kusů, objeví se u zboží ve Vašem košíku červený nápis „Pozor, objednáváte více kusů než je skladem!“ s informací o aktuálním stavu zásob. V košíku můžete objednávaný počet kusů opravit a po kliknutí na "Přepočítat/Uložit" objednávku dokončit.